Procedure Klachten & Complimenten
|
Online klachtenformulier
Menu
Home
Werkwijze
Organisatie
Wie zijn wij?
Onze missie
Cliëntenraad
Kwaliteitssysteem
Klachten en Complimenten
+
THUISZORG NODIG?
Huishoudelijke hulp
Ambulante Begeleiding
Dagbesteding
Verpleging & Verzorging
+
Werken bij
Contact
Klachtenformulier
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Wij zullen binnenkort op u reageren.
1
1
https://aleacare.nl/wp-content/plugins/nex-forms
false
message
https://aleacare.nl/wp-admin/admin-ajax.php
https://aleacare.nl/klachtenformulier
yes
1
fadeIn
fadeOut
Formulier Meldingen, Klachten en Complimenten
Met dit formulier kunt u een melding, klacht of compliment indienen bij Alea Care
1. Gegevens Client
2. Indien de indiener anders is dan de client zelf (familielid/ vertegenwoordiger/ gewaarborgde hulp van cliënt)
Is de indiener anders dan de client zelf?
Ja
Nee
Back
Volgende
3. Omschrijving van de melding:
Om u melding zo snel en goed mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij u om de onderstaande vragen zo duidelijk mogelijk te beantwoorden:
4. Onderwerpen waar de melding over gaat (meerdere aanvinken mogelijk)
Administratie
Bejegening
Bereikbaarheid
Clientveiligheid
Communicatie en voorlichting
Deskundigheid
Financiën
Kwaliteit van zorg/ondersteuning
Planning/ zorgmomenten
Privacy en informatieveiligheid
Schade/vermissing/vervreemding
Voorlichting
Anders namelijk
5. Datum van voorval waarop de melding betrekking heeft:
Vorige
Volgende
6. Heeft u de melding al met iemand van Alea Care besproken?
7. Wat is er tot nu toe met de melding gedaan/ Status?
Optioneel
8. Met welke oplossing zou u tevreden zijn?
Optioneel
Na ontvangst van het ingevulde meldingsformulier, nemen wij deze direct in behandeling. Binnen 2 werkdagen krijgt u van ons een eerste reactie. Middels het indienen van deze melding verleent u de interne en / of externe klachtenfunctionaris toegang tot het dossier voor zover dit voor de beoordeling en afhandeling van de melding noodzakelijk is.
Vorige
Verzenden